Триколісний електроскутер FADA TENi
- Немає в наявності
- Код: FADATENI orang
47 880 ₴
Триколісний електроскутер FADA TENi на 650 Вт
Електроскутер триколісний FADA TENi є найбільш допрацьованим і досконалим варіантом серед усі модельної лінійки триколісних ФАДА. І, як нам здається, найкрасивішим. :)
Купити електроскутер триколісний FADA TENi:
☎ +380983833779
☎ +380991170290
Viber з мобільного
Viber з комп'ютера
До стандартної комплектації FADA TENI входять:
- Металевий передній багажний кошик
- Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду під самим сидінням
- РК панель приладів з індикацією інформації про ступінь заряду батареї, швидкості й індикатори зовнішнього освітлення
- Дзеркала заднього огляду;
- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування
- Розмірність і тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-10
- режим реверса (задний ход);
- 3-режимний перемикач швидкісного/потужноздатного режимів руху (економ, стандарт, потужний): Режим "1" - максимально економна їзда з пролонгуванням ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення
- Колісні диски легкосплавні
- Гальмівна система: передній барабанний/задній барабанний;
- Акумуляторна батарея тягова олив'яно-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт·год). У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій для живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 вольтів.
Пропонується модель в чотирьох колірних варіантах: синьо-сірий перламутр, жовтогарячий металік, коричневий перламутр і червоний.
1. Основною та явною відмінністю є видозмінена структура рами. Нова конфігурація дала змогу розширити її та зробити опорні елементи для ніг широкими та рівномірно розподіленими по всій довжині.
2. Збільшений діаметр коліс становить 10 дюймів. На всіх інших моделях — 8 дюймів. Збільшені колеса не тільки дали змогу змінити в більшу сторону дорожній просвіт, вони помітно підвищили можливості геометричної прохідності моделі. Особливо під час в'їзду або з'їзду з бордюрів або перетину глибоких вибоїн.
3. Одночасно з шинами перенесли деякі зміни та задні амортизатори. Вони стали м'якшими, ніж на інших триколісних моделях FADA.
4. Важливою зміною стало встановлення потужнішого агрегату з вихідною максимальною потужністю 650 ватів. Причому змінився не тільки двигун (у ньому більше магнітів, більше поверхня тепловіддання й інша приводна шестерня), а й керівний контролер. Збільшення потужності не було спрямовано на зміну порога швидкості. Головне питання містилоться в рівномірному збільшенні тяги в будь-якому з трьох режимів руху. Куди важливіше переміщатися різними типами покриття, горами по долів, на ту саму дистанцію, що й моделі на колесах меншого діаметра.
5. Змінилися на TENI і такі атрибути, як задні ліхтарі. Зараз вони перекочували на крила задні. По-перше, вони перемістилися вище та стали помітнішими. По-друге, бруд і вода з під коліс не будуть їх забруднювати.
6. Сталь функціональніша та задня. Тепер він суцільнопластиковий із кришкою. Навіть якщо йде дощ — поклажа залишиться сухою. А ще він елементарно полегшує вагу, порівнюючи з металевим сітчастим кошиком, і не іржавітиме.
7. Передня фара стала також іншою, у неї центральний діод із радіальною збільшувальною лінзою — ширина охоплення та яскравість стали кращими, ніж на інших моделях.
Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Мотор на FADA TENi являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоупорошеної сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрам для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
- низька коерцитивність;
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля. Порівнюючи з феритовими магнітами, мають набагато більше значення індукції насичення і, відповідно, залишкової індукції;
- максимальна робоча температура до 450 °C;
- складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів).
Якщо висловитися більш зрозуміло — найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.
Привод від двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і, звісно ж, виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувався б.
Електроскутер FADA TENi констурктивно виготовлений, , щоб долати, зокрема, складні рельєфи. Він може впоратися з проїздом ям і колдобін на наших дорогах на малому та середньому ходу, з'їхати з бордюру або подолати досить круте підіймання. Підвіска на всіх електротрайках (зокрема на моделі TENi) виготовлена за принципом простоти та надійності. Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково поєднані поперечним розпірним елементом закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в оскінці встановлений амортизатор із пружиною. Конструкція являє собою залежною підвіску з поперечною балкою заднього моста.
Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати для себе зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона передбачена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли дружнє зручне положення це напівпогнута нога, а отже, для неї має бути досить вільного простору.
У приніципі в поїздці на коротку дистанцію на TENi можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третім буде дитина.
Керувальний функціонал на кермі зберіг простоту та понтяність - мінімум кнопок, нічого зайвого. Збереглися й обидва важелі гальмівних. Нагадаємо, що, як і на інших моделях, один із них поєднаний із ножною педаллю гальма. Спеціально для тих, хто не може повноцінно використовувати праву ногу для активації задніх гальмівних механізмів, передбачений дубль у формі підрулевого важеля.
Триколісний FADA TENI насамперед орієнтований на мобільність двох людина в умовах не надто великих відстаней. Він у будь-якому разі стійкіший, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок у керуванні. Не потрібно очікувати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення кількох людей або однієї людини в спокійному та безпечному темпі.
Купити триколісний електроскутер FADA TENi за вигідною ціною з доставкою у будь-який населений пункт можна в магазині Mechanikus.
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1580 |
Ширина, мм | 680 |
Висота, мм | 1170 |
Споряджена маса, кг | 116 |
ПАРАМЕТРИ РУХУ | |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається з 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт·год). |
Запас ходу на електротягу, км | Від 35 до 45 км залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки |
Максимальна потужність електромотора, Вт | Номінальна потужність — 600 Ватів Максимальна потужність — 650 Ватів |
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї | ≤450 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год | ≤36 |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Додаткове пасажирське місце | Є можливість трансформації на три посадкові місця |
Охоронна сигналізація | З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
Живлення для підзаряджання батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
Розширений стандартний пакет опцій | Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Найпотужніший 650 Ватів повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини та поручні Легкосплавні диски та безкамерні шини |
Світлотехніка задня | LED задні ліхтарі |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
Тип приладової панелі | ЖК панель приборов |
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2.8 А |
КПП | Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип привода | Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома напіввосьми нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка |
Задній гальмівний механізм | Барабанний із механічним ножним приводом і дублювальним важелем ручного керування, розташованим на кермі |
Передні гальмівні механізми | Барабанний із механічним ручним приводом |
Підвіска задня | Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Колісні диски | Легкосплавний алюмінієвий |
Вантажність, кг | до 200 |
Розмір шин передні/задні | Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00 -10 |
Ознайомлення ПАКОВОГО РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,38 |
Ширина, м | 0,75 |
Висота, м. | 0,75 |
Об'єм, куб.м | 0,78 |
Вага, кг | 122,6 |
Основні | |
---|---|
Вага | 116 кг |
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Час зарядки | 6 година |
Максимальна швидкість | 36 км/год |
Потужність електродвигуна | 650 Вт |
Кількість коліс | 3 шт. |
Стан | Новий |
Дистанція пробігу | 45 км |
Рекомендована гранична швидкість | 36 км/год |
Колір | |
Колір | Помаранчевий |
- Ціна: 47 880 ₴