Мотоцикл Kovi 500 Aventura
- Немає в наявності
- Код: 500Aventura
266 880 ₴
Купити Мотоцикл Kovi 500 Advance — Ваш путівник у Світ Пригод!
Чому Kovi 300 Advance? Тому що це не просто мотоцикл. Це туринговий ендуро-мотоцикл, який зробить вашу подорож незабутнім. Цей байк створений для тих, хто шукає надійність, комфорт і видатні характеристики.
Kovi 500 Advance — Освійте Нові горизонти З Нами!
Купити мотоцикл Kovi 500 Aventura можна за номерами:
☎ +380983833779
☎ +380991170290
Viber з мобільного
Viber з комп'ютера
Шукаєте надійного попутника у своїх пригодах? Мотоцикл Kovi 500 Advance — ваш надійний супутник у світі мотоендуро та пригод. Це туристичний мотоцикл від відомого китайського виробника Kovi, що спеціалізується на спортивних туристичних мотоциклах і ендуро.
Потужний Двигун
Kovi 500 Advance обладнаний потужним двигуном KE500, об'ємом 471 куб.см. Маркування двигуна 267MR-2. Цей бензиновий двигун із двома циліндрами та чотирма клапанами на циліндр пропонує вам неймовірну потужність і крутний момент для подолання найскладніших маршрутів. Система водяного охолодження з кулером забезпечує стабільну роботу навіть у найспекотніших умовах.
Просунута КПП
Багатодискове зчеплення і 6-ступенева механічна коробка передач забезпечують плавне перемикання й надійність під час руху. Кожен перемикачний крок дає змогу вам знаходити найкраще поєднання потужності та керованості. Схема перемикання — 1-N-2-3-4-5-6, що дає змогу вам вибирати найкращий режим для кожної ситуації. До речі, на Kovi 500 Advance є кікстартер, що робить запуск мотоцикла швидким і легким.
Сучасна інжекторна Система Живлення
Забудьте про проблеми з паливною витратою. Інжекторна система з ECU BOSCH Motronic підтримує оптимальне змішування повітря й палива, що допомагає знизити витрату палива та збільшити економність поїздки.
ABS Гальмо
Безпека на дорозі — наш головний пріоритет. Kovi 500 Advance обладнаний системою ABS (антиблокувальна система) на передніх і задніх дискових гальмах. Це забезпечує максимальну стабільність і керованість під час гальмування.
Покращена Підвіска
Задня Підвіска: Газомасляний задній амортизатор від бренда SZC з інтегрованим компенсаційним резервуаром забезпечує плавне та точне регулювання демпфування. Це дає вам змогу адаптувати мотоцикл під свій стиль водіння й умови на дорозі.
Передня Підвіска: Перевернута передня вилка від бренда SZC має широкий діапазон регулювань швидкості відбою та опору стисненню. Вам не доведеться турбуватися про нерівні дороги або перепади, тому що Kovi 500 Advance впорається з ними легко.
Міцна Рама
Рама мотоцикла виготовлена з високоміцної сталі з додаванням хромо-марганцевого сплаву. Це забезпечує надійність і тривалий термін експлуатації.
Довгі поїздки
Однією з головних переваг Kovi 500 Advance є його великий бензобак. Для довгих або дальніх поїздок на вас чекають два паливні баки. Основний бак вміщує 21 літр бензину, а додатковий бак — 19 літрів. Перемикання між баками робить поїздку гнучкішою та тривалішою. Ви зможете проїхати довгі відстані без зупинок на заправку.
Реєстрація ТС
Ми надаємо вам повний пакет документів для реєстрації мотоцикла всервісному центрі або органах МРЕО. Це означає, що ви зможете легко й без проблем насолоджуватися своїм мотоциклом на дорогах.
Додатково оновлений опціон:
- новий дизайн опорних підніжк водія та пасажира;
- спеціальне покриття полегшених фронтальних захисних дуг;
- змінена об'ємна конфігурація нового алюмінієвого захисту двигуна (закриває велику площу та відстань до картера збільшена для безпеки від пошкоджень);центральна стоякова опора додана до стандартного обладнання;
- літієлезофатна батарея зі збільшеним ресурсом і великим пусковим струмом;
- нова структурна обшивка сидінь протиковзна та зносостійка.
Купуйте мрію та вирушайте в пригоду з Kovi!
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2220 |
Ширина, мм | 930 |
Висота по сідлу, мм | 840 |
Висота, мм | 1480 |
Колісна база, мм | 1500 |
Споряджена маса, кг | Суха вага 206 кг |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Модель KE500. Позначення 267MR-2 Бензиновий двоциліндровий рядний, два розподільних вали у верхній частині головки блока циліндрів (DOHC), чотири клапани на циліндр. Система водяного охолодження + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Передбачено наявність окремого мастильного каналу для розпилення олії під тиском на дно поршня (з зворотного боку площини) для відведення температури. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 67 x 68,8 мм |
Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥38. У конструкції кермового керування використовується телескопічний кермовий демпфер із постійним ступенем демпфування. Він неабияк зменшує коливання керівного колеса та гіроскопічний ефект. Результат — кращий контроль за траєкторією, відсутність "воблінгу", стабільність під час руху нерівними покриттями. |
Рама | Полегшена, з різним профільним перерізом, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL |
Ступінь стиснення | 10,6:1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів | 27 |
Об'єм, куб.см | 471 |
Система живлення двигуна | Инжекторная система з ECU BOSCH Motronic. Оновлена, коротка та прямолінійна конструкція впускного трубопроводу: Зменшений опір всмоктування, поліпшена ефективність наповнення колектора, сприяє зниженню витрати палива. |
Система електроживлення | АКБ 12V-10 А/h літій-железофтова батарея зі збільшуваною величиною струму холодного прокручування до 190 CCA. |
Система запалювання | Електронне транзисторне запалювання з живленням від АКБ |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к. с./об.мін. | 47 /8500 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв | 43 / 7000 |
КПП | 6-ступеневе механічне з багатодисковим зчепленням. Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6 |
Тип привода | Ланцюговий привод. Приводний ланцюг DiD сальникового типу, 520-я. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 15 (сталь)/45 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 116L. |
Задні гальмівні механізми | Задній гальмівний механізм монодисковий, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм, товщина 5 мм. Суппорт двопоршневий з армованою магістраллю. Система ABS передбачена в стандартній комплектації. |
Передні гальмівні механізми | Передній гальмівний механізм дводисковий, гідравлічний. Діаметр кожного диска 320 мм, товщина 5 мм. Гальмівні колодки фірми ASBS (не плутати із системою ABS). Суппорти здвоєні, моноблокові, чотирипоршневі із радіальним кріпленням. Система ABS передбачена в стандартній комплектації. |
Підвіска задня | Задній амортизатор SZC газомасляний з інтегрованим компенсаційним резервуаром, з доступом до його регулювання з лівого боку в силовій клітині рами. Характеристики демпфування змінюються не ступенево, а плавно — можна налаштувати максимально точно під себе або під умови руху. Довжина 358 мм, хід стиснення 65 мм, зовнішній діаметр 52 мм, діаметр штока 18 мм. Кріплення до маятника здійснене через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). Задній маятниковий важіль з алюмінієвого сплаву. |
Підвіска передня | Передня вилка SZC перевернутого типу. Довжина 880 мм, хід 200 мм установлювальні розміри: 54 мм*60 мм, діаметр пера 43 мм. Із широким діапазоном регулювань швидкості відбою та опору стисненню. Вилочна олива з індексом 10W Shell Tellus S2V. У конструкції кермового керування використовується телескопічний кермовий демпфер із постійним ступенем демпфування. Він неабияк зменшує коливання керівного колеса та гіроскопічний ефект. Результат — кращий контроль за траєкторією, відсутність "воблінгу", стабільність під час руху нерівними покриттями. Кермо змінного перерізу. Траверсу виготовлено з алюмінієвого сплаву. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід, неіржавкі спиці 4,1 мм, маточина з алюмінієво-магнієвого сплаву обід із розмірами 4.25" задні та 2.50" передні зі збільшеною товщиною профільованої частини. Підшипники-шпишок передньої та задньої від виробника NSK, Тип підшипників переднє колесо 6906-2RS, заднє колесо 6250-2RS. |
Максимальна швидкість, км/год | ≥146 (параметри вказані з передньою зіркою 15T і задньою зіркою 45T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 210 |
Розмір шин передні/задні | 90/90-21 — переднє колесо (TRAIL AMBRO A4, шина CST) і 150/70R18 заднє колесо (TRAIL AMBRO A4, шина CST). Посадковий розмір обода переднього колеса МТ2.5х21 M/C, омологація E.DOT MAX1441N; Посадковий розмір обода заднього колеса 4,25х18 М/С, омологація E.DOT. MAX2692N. Покришки безкамерні |
Об'єм паливного бака, л | 21±0,5 літра — місткість основного бака. Основний бак зроблений зі сталі та розташований попереду. 19±0,5 літрів — місткість додаткового бака. Додатковий бак розташований ззаду, виготовлений із пластику. Перемикання між баками здійснюється механізмом за допомогою простої поворотної ручки, механізм НЕ має ускладненого електронно-електричного керування. Вибирати джерело можна на власний розсуд у будь-який момент, обидва насоси в баках працюють незалежно один від одного та подавання живлення на кожен із них активується натисканням однієї двопозиційної кнопки, немає жодних умов або обмежень за вибором бака. |
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,99 |
Ширина, м | 0,67 |
Висота, м. | 0,68 |
Вага, кг | 256 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Спорт турист |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 471 куб. см |
Об'єм паливного бака | 40 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна швидкість | 146 км/год |
Вага | 206 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Потужність двигуна | 47 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2220 мм |
Ширина | 930 мм |
Висота | 1480 мм |
- Ціна: 266 880 ₴