Продавець Mechanikus розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
234 відгуків
Ми працюємо в військовий час. Наявність та ціни уточнюйте. Дзвінок
+380 (98) 383-37-79
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Mechanikus
впередназад
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 2Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 3Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 4Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 5Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 6Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 7Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 8Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 9Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 10

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)

  • Немає в наявності
  • Код: LF200 CiTiR

58 646 ₴

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)Немає в наявності
58 646 ₴
+380 (98) 383-37-79
Viber
  • +380 (99) 117-02-90
+380 (98) 383-37-79
Viber
  • +380 (99) 117-02-90
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)

Новинка 2018 року! Модель LIFAN 200 СiTyR - це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і  оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до  вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.

Назва  моделі CiTyR позначає її максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Перше, на що хочемо звернути увагу — це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1 Силовий агреат являє собою  4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління  двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів  серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).

Іншими словами  двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного  розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового  температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження

У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить як "Дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.
    

У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині  Картка є спеціальний олійний канал, через який  олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна знімає температурне навантаження.
  

В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 покращеної серії зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — Зверніть увагу, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.

Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.   

Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. 

А ще одна відмінність  — це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-дюймові, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E. Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17. Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі.

Коротенько нагадуємо про інші елементи:

  • У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них  має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність.
  • Залишилася без змін і  багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. 
  • Зберегли ми у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. 

Ну ось і все, на початковому етапі. Lifan СiTyR 200 — це наступний ступінь розвитку моделі Lifan LF150-2E, що стоїть на увазі варіант як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації.

Цей мотоцикл доступний, надійний, невибагливий і економічно виправданий у змісті та експлуатації, динамічніше, швидше, зручніше в їзді та трішки приємніше для ока.

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
Вага125 кг
Головна передачаЛанцюгова
Рік випуску2018
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість105 км/год
МаркаLifan
Потужність двигуна13.6 к. с.
Об'єм двигуна175 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Охолодження двигунаПовітряне
Витрата палива2.6
Система вприскування паливаКарбюратор
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
СтанНовий
Тактность двигунаЧотиритактний
ТипМотоцикл
Сумісність з маркоюLifan
Габаритні розміри
Висота1050 мм
Довжина2060 мм
Ширина760 мм
Користувацькі характеристики
КласМіський
Клас мотоциклаДорожній
Модель200 CiTyR
КолірРізні кольори
Інформація для замовлення
  • Ціна: 58 646 ₴
Контакти
+380 (98) 383-37-79
Viber
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Володимир

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner