Продавець Mechanikus розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
236 відгуків
Ми працюємо в військовий час. Наявність та ціни уточнюйте. Дзвінок
+380 (98) 383-37-79
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Mechanikus
впередназад
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 3
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 4
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 5
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 6
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 7
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 8
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 9
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 10
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.), фото 11

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)

  • В наявності
  • Код: LF200 CiTiR

59 340 ₴

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)В наявності
59 340 ₴
+380 (98) 383-37-79
Viber
  • +380 (99) 117-02-90
+380 (98) 383-37-79
Viber
  • +380 (99) 117-02-90
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)

Новинка 2018 року! Модель LIFAN 200 СiTyR - це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і  оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до  вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.

Назва  моделі CiTyR позначає її максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Перше, на що хочемо звернути увагу — це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1 Силовий агреат являє собою  4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління  двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів  серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).

Іншими словами  двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного  розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового  температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження

У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить як "Дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.
    

У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині  Картка є спеціальний олійний канал, через який  олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна знімає температурне навантаження.
  

В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 покращеної серії зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — Зверніть увагу, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.

Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.   

Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. 

А ще одна відмінність  — це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-дюймові, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E. Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17. Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі.

Коротенько нагадуємо про інші елементи:

  • У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них  має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність.
  • Залишилася без змін і  багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. 
  • Зберегли ми у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. 

Ну ось і все, на початковому етапі. Lifan СiTyR 200 — це наступний ступінь розвитку моделі Lifan LF150-2E, що стоїть на увазі варіант як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації.

Цей мотоцикл доступний, надійний, невибагливий і економічно виправданий у змісті та експлуатації, динамічніше, швидше, зручніше в їзді та трішки приємніше для ока.

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
Вага125 кг
Головна передачаЛанцюгова
Рік випуску2018
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість105 км/год
МаркаLifan
Потужність двигуна13.6 к. с.
Об'єм двигуна175 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Охолодження двигунаПовітряне
Витрата палива2.6
Система вприскування паливаКарбюратор
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
СтанНовий
Тактность двигунаЧотиритактний
ТипМотоцикл
Сумісність з маркоюLifan
Габаритні розміри
Висота1050 мм
Довжина2060 мм
Ширина760 мм
Користувацькі характеристики
КласМіський
Клас мотоциклаДорожній
Модель200 CiTyR
КолірРізні кольори
Інформація для замовлення
  • Ціна: 59 340 ₴
Контакти
+380 (98) 383-37-79
Viber
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Володимир

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner