Квадроцикл ORiX 150
- В наявності
- Код: ORiX 150
56 280 ₴
Квадроцикл ORiX 150
Популярний, утилітарний, підлітковий квадроцикл (8-14 років) для прогулянок пересіченою місцевістю. Оновлена модель! Найкраща комплектація за розумні гроші.
ORiX 150 — це потужніша модифікація квадроцикла ORiX 125. Ці моделі ідентичні за розмірними та комплектаційними параметрами, тільки версія 150 обладнана потужнішим двигуном.
Купити квадроцикл для підлітків ORiX 150
☎ +380983833779
☎ +380991170290
Viber з мобільного
Viber з комп'ютера
Комплектація
- Спідметр, сигналізація;
- Перемикання реверсу (вперед і назад) рукою;
- Діодний головний світ;
- Прямоточна вихлопна труба;
- Диски R8 із стегні;
- Оновлена приладова панель із РК екраном;
- пластикові накладки на багажниках;
- Розетка 12V;
- Обладнаний максимально захищеною формою пластику від бруду та каміння!!
- Маневровий на дорозі.
Купити квадроцикл ORiX 150 за вигідною ціною з доставкою у будь-який населений пункт можна в магазині Mechanikus.
Пропонуємо:
- Доставку квадроциклу будь-яке інше місто України транспортною компанією Нова пошта.
- Офіційна гарантія від виробника.
Найвідповіднішим елементом є інша конструкція рами. Вона має кілька поперечних підсилювачів, а також зміщене вперед консольне розташування точок кріплення передніх важелів. Вона пофарбована за новою технологією з первинним ґрунтуванням.
Задній маятник закріплений до рами в точках рами, які перенесені вище — це дало змогу подовжити хід підвіски та поліпшити характеристики керованості моделі. Це важливо, тому що багато інших модифікацій схильні до так званого "козіння" — вони на косогорах і за швидкості вище ніж 30 км/год через великі вібрації й інші встановлювальні кути підвіски підстрибують і скачуть навіть на невеликих нерівностях, ускладнюючи кермо, втрачаючи зчеплення коліс із дорогою та породжуючи невпевненость. Такий квадрик, завдяки щораз більшим можливостям, дасть змогу отримати не тільки більше динаміки під час їзди, але й додасть емоцій навіть для дорослих людей (не тільки для підлітків), якщо вони захочуть спробувати його в справі.
Змінений геометричний розмір рами дав змогу вмістити місткіший бензобак, він тут об'ємом 4,2 літра.
Додатковою особливістю є те, що двигун фактично розміщений на поздовжньому підрамнику, який так само кріпиться до рами через сайлентблоки. Така особливість зумовлює чимале зниження вібрацій і уявно уможливлює мимовільне відкручування кріпильних з'єднань двигуна.
Другим за значущістю технічним нововведенням є комплектація моделі двигуном виробництва компанії Jianshe. Агрегат не просто аналог дельто-альфовських моторів дешевого цінового сегмента. Це якісний виріб, зі змінами в конструкції, яке за не надто трудомісткого та доступного за ціною обслуговування точно проходить більше, ніж багато таких. Якщо придивитися можна побачити не дуже типовий карбюратор, що відрізняється від багатьох циліндр — він з алюмінієвого сплаву, а не чавунний — це до речі, пряме доповнення того, що двигун дійсно має кубатуру 150, а не менше. Найголовніше стане зрозумілим пізніше, коли Ви заведете двигун і зробить пробну поїздку. 150-ка шустре та набагато бойчастіше, ніж 125-мутровий агрегат, тому що потужність двигуна та крутний момент у зоні середніх обертів перевищує показники менш потужного агрегату.
А ще доповненням за характеристиками стане глушник із напівпрямовідним вихлопом і збільшеним діаметром випускної системи. Деталь не дешева, з більш об'ємним випускним каналом, збільшеною продуктивністю та кращою на вигляд, ніж типові стокові на багатьох дугих моделях.
Основний інструментарій водія — триколірна панель із контрастним РК дисплеєм нової конфігурації. Всі необхідні параметри під рукою, корпус утоплений у нішу під кутом нахилу, зверненим до водієві для того, щоб інформацію можна було зчитувати легко. Над панеллю підноситься протисонячний козирок, щоб зберегти візуальну доступність відбивних параметрів навіть у яскравий сонячний день.
На квадроцикл Орікс встановлене алюмінієве кермо змінного перерізу. Для маленьких квадроциклів це нетипова деталь, але вона полегшена і міцна, що робить її очевидно краще тонкісними сталевими кермом, які можна іскрувати за невеликого стола або падіння квадроцикла на бік. Грипси та блоки керування світлотехнікою стандартні, а курок керування газом забезпечений обмежувальним його переміщення гвинтом — батько може лімітувати можливість чада "гнати на всю", у такий спосіб забезпечивши собі певний спокій, коли дитина тільки починає кататися й ще не зіставляє можливості квадрика зі своїми навичками керування.
У підвісці ORiX 150 використовуються поперечні важелі, забезпечені пресмажечками. У разі своєчасного обслуговування довговічність втулкового сайлентблока можна неабияк продовжити за допомогою регулярного шприцеювання.
Новий тип фар передбачає наявність двох лінз, які концентрують і спрямовують потік від спарених світлодіодних елементів оптики. Фари світять яскраво та найважливіше, вони втоплені всередину пластикового корпусу, а не випирають назовні, що зберігає їхню цілісність під час контакту з різними перешкодами.
Задня та передня багажні платформи в ATV ORiX 150 також є стандартними атрибутами. Виготовлені вони зі сталевого трубчастого каркаса та закриті пластиковим корпусом, як спереду, так і ззаду.
Технічні харктеристики підліткового квадроциклу ORiX 150:
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,40 |
Ширина, м | 0,79 |
Висота, м. | 0,63 |
Об'єм, куб.м | 0,71 |
Вага, кг | 152 |
ПАРАМЕТРИ РУХУ | |
Тип запуску двигуна | Електричний стартер |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, горизонтального розташування, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження. |
Об'єм, куб.см | 149 |
Система охолодження | Із системою примусового повітряного охолодження |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея в штатній комплектації АКБ 12 V 7 A |
Система запалювання | Електронне (CDI) + електростартер |
Максимальна потужність, к. с./об.мін. | 12,2 / 7500 |
Тип привода | Автоматична + ланцюговий привод ведучого колеса |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 180 мм |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і ступеневим регулюванням переднатягу пружини |
Підвіска передня | Незалежна, подвійні A-подібні, поперечні важелі, гвинтові пружини, амортизатори |
Колісні диски | Сталеві з чотиришпильним кріпленням і захисними зовнішніми хабами |
Максимальна швидкість, км/год | 67 |
Витрата палива, л/100км | 3,0 |
Вантажність, кг | 140 |
Розмір шин передні/задні | 19*7-8 / 18*9.5-8 |
Об'єм паливного бака, л | 4,2 |
Заправний об'єм оливи в двигуні, л | 0,9 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1500 |
Ширина, мм | 970 |
Висота, мм | 950 |
Колісна база, мм | 980 |
Габаритні розміри | |
---|---|
Вага | 145 кг |
Висота | 950 мм |
Ширина | 970 мм |
Довжина | 1500 мм |
Основні | |
Виробник | Hummer |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 149 куб. см |
Потужність двигуна | 12.2 к. с. |
Ємність паливного бака | 4.2 л |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Максимальна швидкість | 67 км/год |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Стан | Новий |
Тип приводу коліс | 2х4 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Головна передача | Ланцюгова |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Новий |
Колір | |
Колір: | Зелений |
- Ціна: 56 280 ₴