Квадроцикл SHARX 300
- Немає в наявності
- Код: SHARX300
162 630 ₴
Квадроцикл SHARX 300
Відкрийте новий розділ у світі водіння з SHARX 300, дивовижним квадроциклом об'ємом 300 куб.см. Його потужний двигун розроблений спеціально для енергійних пригод. Миттєве перемикання між режимами, даючи змогу долати будь-які перешкоди. Картер двигуна з інтегрованим охолодженням і безступеневий варіатор забезпечують надійність і високу продуктивність. Стильний дизайн, надійні технології та легкість керування — SHARX 300 створений для тих, хто шукає бентежні враження на кожному повороті. Візьміть кермо цього маленького гіганта та вирушайте в захопливу пригоду!
Купити квадроцикл SHARX 300 можна за номерами:
☎ +380983833779
☎ +380991170290
Viber з мобільного
Viber з комп'ютера
Двигун
Інноваційний двигун SHARX 300 являє собою унікальне технологічне рішення, спеціально розроблене для квадроциклів і аналогічних транспортних засобів. Система передач має незаперечні переваги: виділена коробка передач, масивна конструкція шестерніх пар для ефективної роботи в різних умовах. Важливі особливості містять два режими "HIGH" і "LOW", що забезпечують оптимальну продуктивність.
Картер двигуна, унікальної форми, запобігає оливному голодуванню у разі великих кутів нахилу. Циліндр і головка циліндра мають оптимальну товщину корпусу для витримування температурних навантажень. Рідинне охолодження з радіатором і вентилятором продовжує ресурс мотора, роблячи SHARX 300 надійним і потужним засобом пересування.
Трансмісія
Механічний важіль керування знижувальним і підвищувальним рядами, без надлишкових електронних датчиків, гарантує простоту та надійність перемикання. Розподільний вал у головці циліндра, що викликає ланцюг, забезпечує ефективну роботу клапанів. Захисні екрани з обох боків двигуна мінімізують вплив бруду та вологи.
Безступеневий варіатор (CVT) у трансмісії є невіддільною частиною потужного двигуна SHARX 300. Стандартна КПП із режимами "L" і "H" забезпечує максимальний крутний момент і оптимальну швидкість руху. Зручний важіль для перемикання режимів робить водіння максимально комфортним. Карданний вал передає крутний момент на задній редуктор, забезпечуючи стабільність і надійність навіть в умовах бездоріжжя.
Передня підвіска
Передня підвіска SHARX 300 — це інноваційна система, призначена для забезпечення безперервного та комфортного водіння. Вона зроблена із застосуванням незалежних подвійних поперечних важелів у формі літери "А". Показово, що пружини мають збільшену довжину та ступеневе регулювання передтягування, що дає можливість точного настроювання підвіски під індивідуальні переваги. Сайлентблоки кріплення важелів обладнані прес-оливниками для зручного обслуговування, підкреслюючи високий стандарт технічної обладнаності SHARX 300.
Задня підвіска
Задня підвіска SHARX 300 втілює сучасний підхід до дизайну, представляючи моноважільну маятникову систему з інтегрованим корпусом редуктора та пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою. Ця система забезпечує не тільки надійне зчеплення з дорогою, але й винятковий комфорт під час руху. Кожен елемент задньої підвіски ретельно розроблений, щоб створити ідеальний баланс між продуктивністю та плавністю ходу.
Гальмівна система
Гальмівна система SHARX — це гарантія безпеки та повного контролю в будь-яких умовах. Дискові гальма з гідравлічним приводом забезпечують високу ефективність і надійність. Виконавчий резервуар і механізм активації передніх дискових гальм містяться на лівій стороні керма, забезпечуючи легкий доступ і зручне керування. Задні диски, з діаметром 220 мм кожен, активуються педаллю гальма, надаючи водієві повний контроль над уповільненням. Механічне стоянкове гальмо, що активується зручним важелем поруч із кермом, доповнює систему, забезпечуючи надійне фіксування квадроцикла в паркувальному положенні.
Приладна панель зроблена у формі TFT-дисплея, який зображає основні параметри:
- датчик недостатнього тиску в оливній системі
- активоване стоянкове гальмо
- контрольна лампа заряджання батареї
- індикатор недостатнього рівня палива,
- параметр індикації обраного режиму руху,
- тахометр і показник поточної швидкості руху,
- контрольна лампа температури,
- сигнальний індикатор несправності, якщо такий має місце.
Органи керування
Органи керування на кермі зберегли традиційне розташування кнопок і є простими та зрозумілими. Лівий блок керує всіма функціями. Біля нього також є активатор лебідки, але він розташований на окремому кронштейні, що дає змогу перенести його в інше місце (за бажанням/необхідністю). А поруч із ним розташований важіль стоячного гальма. Права грипса має виключно гашетку акселератора та важіль передніх гальм.
Загальні корисні компоненти винесені на дві бічні панелі. USB-порт і розетка на 12 вольтів є. Їхнє розташування передбачає мінімальну можливість випадкового торкання під'єднаних конекторів під час керування кермом в активному режимі бездоріжжя. З іншого боку на панелі передбачена кишеня для чогось типу ґаджетів або чогось іншого.
Посадка пасажирів
Сидіння передбачає можливість посадки для двох осіб, але треба зауважити, що ці обличчя не мають бути дуже габаритними)). Зручні ручки для заднього пасажира забезпечать йому впевненість, а конфігурація підніжк, розділена на дві різнорівневі частини, допоможе триматися належним чином. Його стопа не заважатиме водієві в складних ситуаціях руху вниз або переміщення по змішаному рельєфу з кочками та вибоями.
Комплектація
Комплектація SHARX 300 обов'язково передбачає наявність фаркопа. Він стандартизований і дасть змогу взяти "на хвіст" практично будь-який причіп/трейлер/лафет. Конструкція продумана так, щоб винос по довжині фаркопа, майже обмежив можливість торкання причепа та задньої частини квадроцикла. Дозволена маса причепа не обладнаного гальмами становить 130 кг.
У стандартну комплектацію входить лебідка з електричним приводом і металевим тросом 12 м завдовжки. Вона розвиває тягове зусилля 3000 фунтів/1361 кг. Отже, у разі, коли можливості геометричної прохідності закінчуються в арсеналі є елемент, який допоможе вибратися зі складної ситуації та продовжити шлях. Керування лебідкою здійснюється типовим пультом, який розташований на лівій частині керма.
Перетворіть свої пригоди на захопливий досвід із квадроциклом SHARX 300. Тепер ви маєте можливість купити цей потужний і стильний квадроцикл з об'ємом 300 куб.см. Неймовірна комбінація продуктивності та зручності, а також сучасний дизайн роблять SHARX 300 ідеальним супутником для ваших пригод.
Замовте квадроцикл SHARX 300 прямо зараз і відкрийте для себе унікальні можливості у світі бездоріжжя. Надійна передня підвіска та моноважільна задня підвіска забезпечують якісне зчеплення з будь-якою поверхнею. Крім того, цей квадроцикл обладнаний лебідкою й фаркопом, розширюючи його функціональність.
Не пропустіть шанс придбати SHARX 300 за вигідною ціною. Завоюйте свободу пересування незалежно від місцевості. Купіть квадроцикл SHARX 300 — ваш шлях до захопливих пригод починається прямо зараз!
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | Загальна довжина транспортного засобу — 1 920; Передний свес - 270; Задній суспенз — 345 |
Ширина, мм | Загальна ширина транспортного засобу — 1 150; |
Висота, мм | 1 190 (з дзеркалами) |
Колісна база, мм | 1205 |
Споряджена маса (без урахування палива), кг | 270 |
ВИКОРИСТОВНІ АТРИБУКТИ OFF-ROAD | |
Лебочка | Особливості та технічні характеристики Номінальне тягове зусилля: 3000 фунтів (1361 кг) Двигун із постійним магнітом: 12В-1.2 к.с., Передатне відношення: 153:1, диференціал планетарний Зчеплення: вільне намотування Тормоєння: Автоматичне Розмір барабана (діаметр х довжина): 31.7 мм × 74 мм Сталевий трос: ≥4.8mmx12m Дроту до акумулятора: 5 мм2 Керування: дистанційний вимикач Робочий цикл: переривчаста Вага лебідки: 6 кг |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Виробник двигуна LONCIN. Бензиновий, одноциліндровий, чотиритактний, двоклапанний з одним розпочиванням у верхній частині ГБЦ (SOHC), рідинним охолодженням. Напрямок обертання колінчастого вала — за годинниковою стрілкою. |
Діаметр циліндра та хід поршня | 72.7 × 65.5 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | Трансмісійна олива для заднього редуктора: 80W-90; Моторна олива: 10w40; Антифризи: класу G12; |
Ступінь стиснення | 10,7 : 1 |
Об'єм, куб.см | 270 |
Система охолодження | Рідинне охолодження зі збільшеною продуктивністю водяного насоса. Монорадіаторна панель з інтегрованим вентилятором примусового обдування. Відкриття великого контуру відбувається під час нагрівання системи до 78 градусів Цельсія, активація вентилятора за 93 градусів. Розрахункова величина робочої температури моторної оливи ≤115 C°. Розрахунковий допустимий нагрів циліндра ≤145 C°. Тип антифризу — G12, на основі етиленгліколю, що містить пакет неорганічних присадок (силікатних) |
Система живлення двигуна | Розподілений уприск палива EFi-ROJO. Використовуване паливо бензин з октановим числом 92 і вище. Хім Склад палива має відповідати нормам екологічного класу EURO4. Не можна використовувати паливо з наявністю компонентів, як-от: фосфор, сполуки свинцю та заліза, ароматичні аміни (монометиланіліни або моноетиланлінії) |
Система змащення | Примусова, з мокрим картером та й олійним насосом підвищеної продуктивності. Загальна місткість оливної системи 1,9 л; Об'єм оливи під час заміни 1,8 л. |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея YTHL-B12A/H. Напруга 12 вольтів. Тип свічки запалювання D8RC |
Система запалювання | Електронне (CDI) з електростартером. Виробник ECU — ROJO |
Максимальна потужність, к. с./об.мін. | 24/ 7000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв | 25 / 5000 |
КПП | Автоматична з режимами підвищеного ряду (H) і зниженого ряду (L), безступеневий варіатор + задня передача; Передбачені режими (P) — паркінг, (R) — задній хід, (N) — нейтральне передавання; Тип трансмісійної оливи: GL-4 80W-90 Ємність оливного картера КПП — 0,65 л. |
Система повного приводу | Привод здійснюється на задню вісь за допомогою передавання крутного моменту карданним валом. Редуктор провідної осі без міжколісного диференціалу, що подається через конічну головну передачу крутний момент, завжди ділиться навпіл між лівим і правим колесами задньої осі. Картер двигуна та трансмісія повністю незалежні, що полегшує технічне обслуговування, а в трансмісії використовується окрема трансмісійна олива для змащування шестеренькового механізму. Ємність оливного картера КПП — 0,3 л. |
Задній гальмівний механізм | Дисковий із гідравлічним приводом. Окремий механічний привод стоянкового гальма залучає задній лівий гальмівний механізм. Діаметр задніх гальмівних дисків 220 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дискові з гідравлічним приводом. Діаметр гальмівних дисків 220 мм |
Підвіска задня | Моночатна маятникова з ітегрованим корпусом редуктора з пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою. |
Підвіска передня | На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою. |
Колісні диски | Легкосплавні диски |
Витрата палива, л/100км | Витрата палива з застосування коефіцієнта, який враховує співвідношення часу роботи двигуна на максимальних обертах до часу роботи двигуна з мінімальним навантаженням. Передбачається, що зі 100% робочого часу, на максимальних обертах працює 55% а на мінімальних 45%. За позначених умов витрата становитиме 4,79 л./100 км |
Вантажність, кг | 205 |
Кліренс, мм | 270 |
Розмір шин передні/задні | AT24×8–12 — передні/AT24×10–12 — задні. Діапазон робочих тисків у шинах від 0,8 атмосфери до 1,3 атмосфери |
Об'єм паливного бака, л | 14±0,6 |
Допустима маса буксованого причепа, кг | ≤130 (не обладнаного гальмами) |
Основні | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Тип | Квадроцикл |
Тип приводу коліс | 2х4 |
Об'єм двигуна | 270 куб. см |
Система вприскування палива | Інжектор |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Потужність двигуна | 24 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Кількість циліндрів | 1 |
Система запуску | Електростартер |
Ємність паливного бака | 14 л |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Дорожній просвіт | 270 мм |
Довжина | 1920 мм |
Ширина | 1150 мм |
Висота | 1190 мм |
Вага | 270 кг |
Додатково | |
Колір | Графітовий із жовтим |
- Ціна: 162 630 ₴