Продавець Mechanikus розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
234 відгуків
Ми працюємо в військовий час. Наявність та ціни уточнюйте. Дзвінок
+380 (98) 383-37-79
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Mechanikus
впередназад
Квадроцикл SHARX 300, фото 2Квадроцикл SHARX 300, фото 3Квадроцикл SHARX 300, фото 4Квадроцикл SHARX 300, фото 5Квадроцикл SHARX 300, фото 6Квадроцикл SHARX 300, фото 7Квадроцикл SHARX 300, фото 8Квадроцикл SHARX 300, фото 9Квадроцикл SHARX 300, фото 10

Квадроцикл SHARX 300

  • Немає в наявності
  • Код: SHARX300

160 244 ₴

Квадроцикл SHARX 300
Квадроцикл SHARX 300Немає в наявності
160 244 ₴
+380 (98) 383-37-79
Viber
  • +380 (99) 117-02-90
+380 (98) 383-37-79
Viber
  • +380 (99) 117-02-90
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Квадроцикл SHARX 300

 

Відкрийте новий розділ у світі водіння з SHARX 300, дивовижним квадроциклом об'ємом 300 куб.см. Його потужний двигун розроблений спеціально для енергійних пригод. Миттєве перемикання між режимами, даючи змогу долати будь-які перешкоди. Картер двигуна з інтегрованим охолодженням і безступеневий варіатор забезпечують надійність і високу продуктивність. Стильний дизайн, надійні технології та легкість керування — SHARX 300 створений для тих, хто шукає бентежні враження на кожному повороті. Візьміть кермо цього маленького гіганта та вирушайте в захопливу пригоду!

Купити квадроцикл SHARX 300 можна за номерами:

 +380983833779

 +380991170290

Viber з мобільного

Viber з комп'ютера

купить квадроцикл SHARX 300

Двигун

Інноваційний двигун SHARX 300 являє собою унікальне технологічне рішення, спеціально розроблене для квадроциклів і аналогічних транспортних засобів. Система передач має незаперечні переваги: виділена коробка передач, масивна конструкція шестерніх пар для ефективної роботи в різних умовах. Важливі особливості містять два режими "HIGH" і "LOW", що забезпечують оптимальну продуктивність.

Картер двигуна, унікальної форми, запобігає оливному голодуванню у разі великих кутів нахилу. Циліндр і головка циліндра мають оптимальну товщину корпусу для витримування температурних навантажень. Рідинне охолодження з радіатором і вентилятором продовжує ресурс мотора, роблячи SHARX 300 надійним і потужним засобом пересування.

Трансмісія

Механічний важіль керування знижувальним і підвищувальним рядами, без надлишкових електронних датчиків, гарантує простоту та надійність перемикання. Розподільний вал у головці циліндра, що викликає ланцюг, забезпечує ефективну роботу клапанів. Захисні екрани з обох боків двигуна мінімізують вплив бруду та вологи.

Безступеневий варіатор (CVT) у трансмісії є невіддільною частиною потужного двигуна SHARX 300. Стандартна КПП із режимами "L" і "H" забезпечує максимальний крутний момент і оптимальну швидкість руху. Зручний важіль для перемикання режимів робить водіння максимально комфортним. Карданний вал передає крутний момент на задній редуктор, забезпечуючи стабільність і надійність навіть в умовах бездоріжжя.

Передня підвіска

Передня підвіска SHARX 300 — це інноваційна система, призначена для забезпечення безперервного та комфортного водіння. Вона зроблена із застосуванням незалежних подвійних поперечних важелів у формі літери "А". Показово, що пружини мають збільшену довжину та ступеневе регулювання передтягування, що дає можливість точного настроювання підвіски під індивідуальні переваги. Сайлентблоки кріплення важелів обладнані прес-оливниками для зручного обслуговування, підкреслюючи високий стандарт технічної обладнаності SHARX 300.

Задня підвіска

Задня підвіска SHARX 300 втілює сучасний підхід до дизайну, представляючи моноважільну маятникову систему з інтегрованим корпусом редуктора та пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою. Ця система забезпечує не тільки надійне зчеплення з дорогою, але й винятковий комфорт під час руху. Кожен елемент задньої підвіски ретельно розроблений, щоб створити ідеальний баланс між продуктивністю та плавністю ходу.

Гальмівна система

Гальмівна система SHARX — це гарантія безпеки та повного контролю в будь-яких умовах. Дискові гальма з гідравлічним приводом забезпечують високу ефективність і надійність. Виконавчий резервуар і механізм активації передніх дискових гальм містяться на лівій стороні керма, забезпечуючи легкий доступ і зручне керування. Задні диски, з діаметром 220 мм кожен, активуються педаллю гальма, надаючи водієві повний контроль над уповільненням. Механічне стоянкове гальмо, що активується зручним важелем поруч із кермом, доповнює систему, забезпечуючи надійне фіксування квадроцикла в паркувальному положенні.

Приладна панель зроблена у формі TFT-дисплея, який зображає основні параметри:

  • датчик недостатнього тиску в оливній системі
  • активоване стоянкове гальмо
  • контрольна лампа заряджання батареї
  • індикатор недостатнього рівня палива,
  • параметр індикації обраного режиму руху,
  • тахометр і показник поточної швидкості руху,
  • контрольна лампа температури,
  • сигнальний індикатор несправності, якщо такий має місце.

квадроцикл SHARX 300

Органи керування

Органи керування на кермі зберегли традиційне розташування кнопок і є простими та зрозумілими. Лівий блок керує всіма функціями. Біля нього також є активатор лебідки, але він розташований на окремому кронштейні, що дає змогу перенести його в інше місце (за бажанням/необхідністю). А поруч із ним розташований важіль стоячного гальма. Права грипса має виключно гашетку акселератора та важіль передніх гальм.

Загальні корисні компоненти винесені на дві бічні панелі. USB-порт і розетка на 12 вольтів є. Їхнє розташування передбачає мінімальну можливість випадкового торкання під'єднаних конекторів під час керування кермом в активному режимі бездоріжжя. З іншого боку на панелі передбачена кишеня для чогось типу ґаджетів або чогось іншого.

Посадка пасажирів 

Сидіння передбачає можливість посадки для двох осіб, але треба зауважити, що ці обличчя не мають бути дуже габаритними)). Зручні ручки для заднього пасажира забезпечать йому впевненість, а конфігурація підніжк, розділена на дві різнорівневі частини, допоможе триматися належним чином. Його стопа не заважатиме водієві в складних ситуаціях руху вниз або переміщення по змішаному рельєфу з кочками та вибоями.

Комплектація

Комплектація SHARX 300 обов'язково передбачає наявність фаркопа. Він стандартизований і дасть змогу взяти "на хвіст" практично будь-який причіп/трейлер/лафет. Конструкція продумана так, щоб винос по довжині фаркопа, майже обмежив можливість торкання причепа та задньої частини квадроцикла. Дозволена маса причепа не обладнаного гальмами становить 130 кг.

У стандартну комплектацію входить лебідка з електричним приводом і металевим тросом 12 м завдовжки. Вона розвиває тягове зусилля 3000 фунтів/1361 кг. Отже, у разі, коли можливості геометричної прохідності закінчуються в арсеналі є елемент, який допоможе вибратися зі складної ситуації та продовжити шлях. Керування лебідкою здійснюється типовим пультом, який розташований на лівій частині керма.

купить квадроцикл SHARX 300

Перетворіть свої пригоди на захопливий досвід із квадроциклом SHARX 300. Тепер ви маєте можливість купити цей потужний і стильний квадроцикл з об'ємом 300 куб.см. Неймовірна комбінація продуктивності та зручності, а також сучасний дизайн роблять SHARX 300 ідеальним супутником для ваших пригод.

Замовте квадроцикл SHARX 300 прямо зараз і відкрийте для себе унікальні можливості у світі бездоріжжя. Надійна передня підвіска та моноважільна задня підвіска забезпечують якісне зчеплення з будь-якою поверхнею. Крім того, цей квадроцикл обладнаний лебідкою й фаркопом, розширюючи його функціональність.

Не пропустіть шанс придбати SHARX 300 за вигідною ціною. Завоюйте свободу пересування незалежно від місцевості. Купіть квадроцикл SHARX 300 — ваш шлях до захопливих пригод починається прямо зараз!

квадроцикл SHARX 300

квадроцикл SHARX 300

МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм Загальна довжина транспортного засобу — 1 920; Передний свес - 270; Задній суспенз — 345
Ширина, мм Загальна ширина транспортного засобу — 1 150;
Висота, мм 1 190 (з дзеркалами)
Колісна база, мм 1205
Споряджена маса (без урахування палива), кг 270
ВИКОРИСТОВНІ АТРИБУКТИ OFF-ROAD
Лебочка Особливості та технічні характеристики Номінальне тягове зусилля: 3000 фунтів (1361 кг) Двигун із постійним магнітом: 12В-1.2 к.с., Передатне відношення: 153:1, диференціал планетарний Зчеплення: вільне намотування Тормоєння: Автоматичне Розмір барабана (діаметр х довжина): 31.7 мм × 74 мм Сталевий трос: ≥4.8mmx12m Дроту до акумулятора: 5 мм2 Керування: дистанційний вимикач Робочий цикл: переривчаста Вага лебідки: 6 кг
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Виробник двигуна LONCIN. Бензиновий, одноциліндровий, чотиритактний, двоклапанний з одним розпочиванням у верхній частині ГБЦ (SOHC), рідинним охолодженням. Напрямок обертання колінчастого вала — за годинниковою стрілкою.
Діаметр циліндра та хід поршня 72.7 × 65.5
Рекомендований клас в'язкості оливи Трансмісійна олива для заднього редуктора: 80W-90; Моторна олива: 10w40; Антифризи: класу G12;
Ступінь стиснення 10,7 : 1
Об'єм, куб.см 270
Система охолодження Рідинне охолодження зі збільшеною продуктивністю водяного насоса. Монорадіаторна панель з інтегрованим вентилятором примусового обдування. Відкриття великого контуру відбувається під час нагрівання системи до 78 градусів Цельсія, активація вентилятора за 93 градусів. Розрахункова величина робочої температури моторної оливи ≤115 C°. Розрахунковий допустимий нагрів циліндра ≤145 C°. Тип антифризу — G12, на основі етиленгліколю, що містить пакет неорганічних присадок (силікатних)
Система живлення двигуна Розподілений уприск палива EFi-ROJO. Використовуване паливо бензин з октановим числом 92 і вище. Хім Склад палива має відповідати нормам екологічного класу EURO4. Не можна використовувати паливо з наявністю компонентів, як-от: фосфор, сполуки свинцю та заліза, ароматичні аміни (монометиланіліни або моноетиланлінії)
Система змащення Примусова, з мокрим картером та й олійним насосом підвищеної продуктивності. Загальна місткість оливної системи 1,9 л; Об'єм оливи під час заміни 1,8 л.
Система електроживлення Акумуляторна батарея YTHL-B12A/H. Напруга 12 вольтів. Тип свічки запалювання D8RC
Система запалювання Електронне (CDI) з електростартером. Виробник ECU — ROJO
Максимальна потужність, к. с./об.мін. 24/ 7000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв 25 / 5000
КПП Автоматична з режимами підвищеного ряду (H) і зниженого ряду (L), безступеневий варіатор + задня передача; Передбачені режими (P) — паркінг, (R) — задній хід, (N) — нейтральне передавання; Тип трансмісійної оливи: GL-4 80W-90 Ємність оливного картера КПП — 0,65 л.
Система повного приводу Привод здійснюється на задню вісь за допомогою передавання крутного моменту карданним валом. Редуктор провідної осі без міжколісного диференціалу, що подається через конічну головну передачу крутний момент, завжди ділиться навпіл між лівим і правим колесами задньої осі. Картер двигуна та трансмісія повністю незалежні, що полегшує технічне обслуговування, а в трансмісії використовується окрема трансмісійна олива для змащування шестеренькового механізму. Ємність оливного картера КПП — 0,3 л.
Задній гальмівний механізм Дисковий із гідравлічним приводом. Окремий механічний привод стоянкового гальма залучає задній лівий гальмівний механізм. Діаметр задніх гальмівних дисків 220 мм.
Передні гальмівні механізми Дискові з гідравлічним приводом. Діаметр гальмівних дисків 220 мм
Підвіска задня Моночатна маятникова з ітегрованим корпусом редуктора з пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою.
Підвіска передня На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою.
Колісні диски Легкосплавні диски
Витрата палива, л/100км Витрата палива з застосування коефіцієнта, який враховує співвідношення часу роботи двигуна на максимальних обертах до часу роботи двигуна з мінімальним навантаженням. Передбачається, що зі 100% робочого часу, на максимальних обертах працює 55% а на мінімальних 45%. За позначених умов витрата становитиме 4,79 л./100 км
Вантажність, кг 205
Кліренс, мм 270
Розмір шин передні/задні AT24×8–12 — передні/AT24×10–12 — задні. Діапазон робочих тисків у шинах від 0,8 атмосфери до 1,3 атмосфери
Об'єм паливного бака, л 14±0,6
Допустима маса буксованого причепа, кг ≤130 (не обладнаного гальмами)
Характеристики
Основні
ВиробникShineray
ТипКвадроцикл
Тип приводу коліс2х4
Об'єм двигуна270 куб. см
Система вприскування паливаІнжектор
Тактность двигунаЧотиритактний
Коробка перемикання передачВаріатор
Охолодження двигунаРідинне
Потужність двигуна24 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Кількість циліндрів1
Система запускуЕлектростартер
Ємність паливного бака14 л
Країна виробникКитай
СтанНовий
Габаритні розміри
Дорожній просвіт270 мм
Довжина1920 мм
Ширина1150 мм
Висота1190 мм
Вага270 кг
Додатково
КолірГрафітовий із жовтим
Інформація для замовлення
  • Ціна: 160 244 ₴
Контакти
+380 (98) 383-37-79
Viber
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Володимир

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner