Продавець Mechanikus розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
234 відгуків
Ми працюємо в військовий час. Наявність та ціни уточнюйте. Дзвінок
+380 (98) 383-37-79
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Mechanikus

Обкатка і ТЕ трактора

Обкатка і ТЕ трактора

Потужні трактори, які орали неосяжні простори - в минулому, зараз приватні господарства віддають перевагу міні тракторів. Щоб техніка працювала довго і без ремонту, необхідно своєчасно проводити технічне обслуговування. У нього входять обкатка, технічне обслуговування, технічний догляд, ремонт і зберігання. Обкаткою і технічним доглядом власники міні-тракторів займаються самостійно.

Обкатка проводиться після покупки або ремонту трактора. Всі необхідні інструкції для обкатки містяться в технічній документації агрегату. Технічний догляд повинен бути посменным, періодичним і сезонним. Позмінний технічний догляд передбачає очищення трактор від пилу і бруду, огляд і усунення дрібних несправностей, перевірка роботи всіх приладів, додавання необхідних робочих рідин, перевірка кріплень зовнішніх вузлів агрегату. Терміни періодичного технічного догляду вказані в технічній документації мінітрактори, там же можна уточнити вимоги до нього. Сезонний технічний догляд крім контролю стану трактора, включає в себе заміну води на антифриз, а також масла і палива на зимові сорти при переході на холодний сезон і навпаки при переході на літній.

ОБКАТКА

Обкатка трактора виконується в три етапи:

  • на холостому ходу,
  • на холостому ходу по передачам;
  • під різними навантаженнями.

Перед обкаткою змазують усі механізми і вузли, перевіряють їх кріплення, а також рівень масла у всіх ємностях, тиск у шинах, заправляє трактор паливом та водою, при необхідності регулюють натяг пасів привода вентилятора, генератора і компресора, механізми управління. Обкатку двигуна на холостому ходу проводять протягом 15-20 хвилин, при цьому перші 5 хв. він повинен працювати на мінімальних обертах, потім їх поступово збільшують до максимальних. Під час роботи двигун ретельно прослуховують, встановлюють відсутність течі палива, води й олії, перевіряють щільність з'єднання в трубопроводах і фланцях, стежать за показаннями контрольно-вимірювальних приладів.

Обкатку трактора на холостому ходу починають з обкатки роздільно-агрегатної гідравлічної системи. На трактор навішують сільськогосподарське знаряддя масою 100-200 кг (на трактори тягових класів 3, 4 і 5 – 400-600 кг). Включивши насос гідросистеми, обкатыпают її протягом 10 хв при середніх обертах двигуна, а потім 10-15 хв при максимальних. При цьому періодично піднімають і опускають механізм навіски, переміщаючи важіль розподільника в відповідні положення.

З положення "Підйом" і "Опускання" в кінці робочого ходу рукоятки має автоматично повертатися в нейтральне положення, а підйом механізму навішування повинен відбуватися плавно, без тремтіння.

При підготовці трактора до першого виїзду перед початком обкатки виконують наступні операції: перевірити рівень масла в картері дизеля, корпус паливного насоса, корпусах трансмісії, а також у баці гідравлічної системи і корпусі гідропідсилювача керма; заправити трактор паливом і охолоджувальною рідиною; встановити колію трактора не менше 1400 мм; перевірити і відрегулювати збіжність передніх коліс; перевірити тиск повітря в шинах і довести до встановленої норми; прослухати двигун і переконатися, що показання контрольних приладів відповідають рекомендованим межам.

Після підготовчих операцій дизель обкатують на холостому ходу протягом 15 хв: 5 хв на мінімальній частоті обертання холостого ходу і 10 хв з поступовим збільшенням до максимальної частоти обертання.

Перші 15 год роботи проводять обкатку на легких транспортних роботах, а потім на легких польових роботах з використанням разів-но-агрегатної гідравлічної системи (на посіву, міжрядної обробки, сенокошении і т. д.) при завантаженні дизеля не більше ніж на 50%. Для подолання короткочасних підвищених навантажень використовують знижені передачі.

В період обкатки треба переконатися у справній роботі всіх вузлів і механізмів трактора (дизеля, трансмісії, ходової частини, гідравлічної системи, електрообладнання), для чого необхідно регулярно прослуховувати двигун і трансмісію, контролювати ступінь нагрівання корпусів, перевіряти показання контрольних приладів, стежити за станом кріплень, герметичність складальних одиниць і усувати виявлені несправності.

 

Температура масла в гідросистемі при обкатці повинна бути 40-50°С.

Сутність обкатки трактора під навантаженням полягає в тому, що навантаження на гаку трактора поступово збільшується від мінімальної до максимальної. При цьому не рекомендується обкатувати в умовах бездоріжжя, по глибокому снігу, так як в цих випадках важко забезпечувати рівномірність завантаження трактора, а також виявляти та усувати дефекти. Завантажують трактор, як правило, за допомогою сільськогосподарських машин, починаючи з малоэнергоемких операцій (транспортування, боронування) і закінчуючи енергоємними (лущення, культивація, оранка та ін). При цьому для регулювання навантаження змінюють ширину захвату агрегатуються машин.

Після закінчення обкатки проводять контрольний огляд трактора і замінюють масло в усіх картерах двигуна і трансмісії згідно таблиці мастила. Необхідність зміни масла викликається його сильним забрудненням частинками металу, що з'являються в результаті припрацювання деталей. Крім того, виконують всі операції першого технічного обслуговування.

Після закінчення обкатки, перед пуском машини в експлуатацію, необхідно виконати наступне.

  • На прогрітому дизелі (температура води в системі охолодження не нижче 70°С) підтягнути гайки кріплення головки блоку циліндрів з подальшим регулюванням зазорів в клапанах.
  • Відразу після зупинки трактора після закінчення обкатки, поки не охололо масло, зливають його з корпусів трансмісії, переднього ведучого моста, верхніх і нижніх конічних пар колісних редукторів, проміжної опори карданної передачі, гідропідсилювача рульового управління. Зливають масло також з картера дизеля, корпусів паливного насоса і редуктора пускового двигуна. Після зливу масла промити зливні пробки. Очистити ротор центробіжного масляного фільтра двигуна, замінити масло в піддоні очисника повітря. Зняти фільтр бака роздільно-агрегатної гідравлічної системи і промити сітки фільтруючих елементів. Промити зливний фільтр гідропідсилювача рульового управління.
  • Заправити трактор свіжим маслом і змастити всі складальні одиниці і механізми.
  • Злити воду і промити систему охолодження.
  • Перевірити регулювання зчеплення, гальм, збіжність передніх коліс.
  • Перевірити і підтягти зовнішні різьбові з'єднання, особливу увагу звернути на кріплення поворотних важелів, шарнірів рульових тяг, фланців шкворневых труб, передніх і задніх коліс, напіврами і остова трактора, карданних валів і кронштейна проміжної опори, а також в інших доступних для кріпильних з'єднань.

Переконавшись, що трактор в справному стані, можна приступати до його експлуатації.

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ДОГЛЯД

Для підтримки тракторів в справному і працездатному стані, підвищення економічності, безвідмовності і довговічності роботи проводять систематичне обслуговування, що носить плановопредупредительный характер.

Для тракторів встановлена трехномерная система технічних обслуговуванні, яка, крім щозмінного, передбачає три періодичних (номерних) технічні обслуговування № 1, № 2 і № 3.

При переходах до осінньо-зимового і весняно-літнього періодів експлуатації передбачені сезонні технічні обслуговування, крім того, передбачені обслуговування в особливих умовах експлуатації, які різко відрізняються від звичайних типових умов (в пустелях, гірських районах та ін).

Періодичність номерних технічних обслуговувань така: технічне обслуговування № 1 - через кожні 60 год роботи, технічне обслуговування № 2 -через кожні 240 год і технічне обслуговування № 3 - через кожні 960 ч роботи.

При проведенні номерних технічних обслуговувань виконують не тільки регламентовані операції, але й усувають виявлені несправності.

Щозмінне технічне обслуговування (ЕТО) проводять у перерві між змінами (через кожні 10 год роботи). Воно передбачає виконання наступних операцій:

  • перевіряють, чи немає підтікань палива, мастила, електроліт та води через з'єднання деталей;
  • доливають отстоенное або профильтрованное паливо в баки дизеля і пускового двигуна;
  • вимірюють рівень масла в картері дизеля і при необхідності доливають масло. Рівень вимірюють не раніше ніж через 20 хв після зупинки дизеля;
  • перевіряють рівень води в радіаторі;
  • зливають конденсат з ресивера пневматичної системи;
  • перевіряють ступінь засміченості очисника повітря дизеля по індикатору на щитку приладів, роботу контрольних приладів, звукового сигналу та освітлення;
  • якщо трактор експлуатувався в умовах підвищеної запиленості повітря, то оглядають і при необхідності очищають захисну сітку радіатора.

Під час робочої зміни треба прислухатися до роботи дизеля, стежити за показаннями контрольних приладів, звертати увагу на колір вихлопних газів. Крім того, слід періодично перевіряти стан шин, ступінь нагріву корпусних вузлів дизеля, трансмісії, ходової і гідравлічної систем.

Технічне обслуговування № 1 (ТО-1) проводять через кожні 60 год роботи.

Спочатку виконують всі операції ЕТО. Після цього проводять такі операції: миють трактор; перевіряють рівень масла в корпусі паливного насоса, натяг ременя вентилятора дизеля, тиск повітря в шинах і їх стан, роботу рульового управління і гальм; змащують підшипники водяного насоса системи охолодження і відводки зчеплення; зливають відстій з паливного фільтра грубої очистки.

Через одне технічне обслуговування N8 1 (після 120 годин роботи) перевіряють рівень і стан масла в піддоні очисника повітря дизеля, очищають ротор центробіжного масляного фільтра дизеля, змащують підшипники шарнірів карданних валів переднього ведучого моста.

Технічне обслуговування № 2 (ТО-2) проводять через кожні 240 год роботи.

Спочатку виконують всі операції технічного обслуговування N8 1, потім роблять наступне:

  • замінюють масло в картері дизеля, піддоні повітроочисника і корпусі паливного насоса (при використанні масел М8Г2 і МЮГ2 по ГОСТ 8581-78 зі вмістом сірки не більше 0,5% масло в картері дизеля замінюють через 480 год роботи);
  • зливають відстій з фільтра тонкого очищення палива і паливних баків;
  • промивають фільтруючі елементи повітроочисника пускового дизеля, регулятора тиску пневматичної системи;
  • перевіряють рівень масла в корпусах трансмісії (зчеплення, коробки передач, заднього моста, переднього ведучого моста, верхніх і нижніх пар колісних редукторів, проміжної опори карданної передачі), баку роздільно-агрегатної гідравлічної системи, редукторі пускового двигуна, корпус гідропідсилювача рульового управління; змащують втулки поворотних цапф переднього моста, маточину педалі зчеплення;
  • перевіряють вільний хід педалі зчеплення і гальм, падіння тиску повітря в пневматичній системі при вільному положенні педалей гальма, вільний хід рульового колеса, герметичність приладу та впускного трубопроводу двигуна, стан клем і вентиляційних отворів акумуляторних батарей, рівень і щільність електроліту;
  • проводять обслуговування блоку опалення та охолодження повітря в кабіні;
  • перевіряють кріплення маточин задніх коліс, лонжеронів до переднього бруса і корпусу зчеплення, корпуси коробки передач, кронштейн проміжної опори карданної передачі, двигуна.

Через одне технічне обслуговування № 2 (після 480 год роботи) перевіряють зазор між клапанами і коромислами дизеля, очищають центральну трубу повітроочисника і промивають його корпус з фільтруючими елементами.

Технічне обслуговування № 3 (ТО-3) проводять через кожні 960 ч роботи.

Спочатку проводять всі операції технічного обслуговування № 2. Після цього роблять наступне.

Перевіряють паливний насос на безмоторному стенді на відповідність регулювальним параметрами, кут випередження подачі палива на дизелі, форсунки дизеля на тиск початку впорскування і розпил палива, затяжку гайок кріплення головки блоку циліндрів дизеля з подальшим регулюванням зазору між клапанами і коромислами; проводять регулювання реле-регулятора, механізму включення зчеплення редуктора пускового двигуна, зазору між контактами переривника магнето і електродами запальної свічки з підтяжкою всіх гвинтів магнето; промивають зливні фільтри роздільно-агрегатної системи гідропідсилювача рульового керування, фільтри грубої та тонкої очистки палива з заміною фільтруючих елементів тонкого очищення, фільтруючий елемент повітроочисника пускового двигуна і топливопроводящий штуцер карбюратора; перевіряють і при необхідності регулюють гайку черв'яка гідропідсилювача рульового управління, збіжність передніх коліс, осьової зазор підшипників маточин передніх коліс неведущего мосту, поповнюючи при цьому мастило; змащують підшипники шарнірів приводу рульового управління, шестерні правого раскоса і втулки вала механізму задньої навіски; очищають сітку маслозаливної горловини і набивання сапуна дизеля, а також сапуна паливного насоса, зливають витоку масла з кожуха гідроакумулятора.

Через одне технічне обслуговування № 3 (після 1920 год роботи) перевіряють стан контактів реле, колектора і щіток стартера пускового двигуна, регулювання реле-регулятора; проводять обслуговування пневмопереходника і компресора пневмосистеми; розбирають і змащують гнучкий вал тахоспідометра.

Через два технічні обслуговування № 3 (приблизно після 3000 год роботи) перевіряють стан колектора і щіток стартера, зачеплень черв'як - сектор і сектор -рейка гідропідсилювача рульового управління; промивають систему охолодження дизеля; замінюють мастило в маточинах передніх коліс.

Сезонне технічне обслуговування проводять при переході від весняно-літнього до осінньо-зимового періоду експлуатації і навпаки.

При переходе к осенне-зимнему периоду эксплуатации выполняют следующее; заменяют масло и смазку летних сортов зимними сортами в дизеле, гидравлической системе, агрегатах и сборочных единицах трансмиссии и ходовой части; выполняют операции очередного технического обслуживания; промывают крышку и фильтр заливной горловины основного топливного бака; топливный бак; фильтр-отстойник и карбюратор пускового двигателя; доводят плотность электролита аккумуляторных батарей до зимней нормы и устанавливают винт посезонной регулировки напряжений на реле-регуляторе в положение 3 (зима); продувають парою або промивають гарячою водою ресивер пневмосистеми, перевіряють його герметичність; заповнюють дизельним паливом зимових сортів систему живлення дизеля; встановлюють передпусковий підігрівач і утеплювальний чохол на дизель; заповнюють систему охолодження дизеля рідиною, що не замерзає при низьких температурах (антифризом); проводять сезонне обслуговування блоку опалення кабіни.

В зимовий період для прогріву дизеля при пуску заправляють його гарячою водою і маслом, підігрітим до температури 70...80°С.

При спуску води із системи охолодження дизеля одночасно зливають її з котла підігрівача і з шлангів блоку опалення кабіни.

При переході до весняно-літнього періоду експлуатації проводять наступні роботи:

  • з агрегатів трактора знімають передпусковий підігрівач, утеплювальні чохли і здають на зберігання;
  • виконують операції чергового технічного обслуговування;
  • замінюють масло і змащення зимових сортів літніми сортами в дизелі, гідравлічній системі, агрегатах трансмісії і ходової частини; доводять щільність електроліту акумуляторних батарей до річної норми і встановлюють гвинт посезонно регулювання напруги на реле-регулятора в положення Л (літо);
  • заправляють систему живлення дизеля паливом літніх сортів, а систему охолодження водою.

 

Контакти
+380 (98) 383-37-79
Viber
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Володимир

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner