Продавець Mechanikus розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
236 відгуків
Ми працюємо в військовий час. Наявність та ціни уточнюйте. Дзвінок
+380 (98) 383-37-79
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Mechanikus

Мінітрактор Jinma JMT 3244H/НХ - опис і особливості моделі

Мінітрактор Jinma JMT 3244H/НХ - опис і особливості моделі

Мінітрактор JMT 3244H/НХ

Мінітрактори JMT 3244H/НХ отримали оновлений капот з більш плавними лініями, решітки та передній фар.

 

В капоті трактора встановлені фари з лінзованою оптикою. Проводка до передніх фар прокладена в захисному екрані не має натягнених та не захищених проводів захисним екраном. Для фіксації капоту використовується стійка, яку для надійної його фіксації в піднятому стані, необхідно поєднати з привареною втулкою на капоті капот. А для опускання необхідно лише при підняти капот і опустити капот. Дана конструкція фіксації капоту має високу надійність та зручність встановлення в порівнянні з іншими системами та не має газових амортизаторів. Кут відкриття капоту забезпечує хороший доступ до агрегатів та вузлів, що знаходяться у під капосному просторі. Також в капоті зроблений отвір з лючком над заливною горловиною паливного баку, що спрощує процес заправки трактора та зменшує можливість потрапляння опадів на паливо.

Паливна система має лінію скидання надлишку палива з паливного насоса високого тиску та форсунок в паливний бак. Це полегшує процес прокачування палива у випадку коли закінчилося паливо і систему потрапило повітря. Збільшився до 30л об'єм паливного бака та змінилася конструкція. Дана конструкція бака дозволяє обслуговувати двигун в порівнянні з трактором DW404D/DC у якого між паливним баком та двигуном був не великий зазор. Заливна горловина великого розміру та прямо в бак на відміну від попередньої моделі в якої заливна горловина була виконана вигляді труби. Внизу паливного бака встановлений фільтр грубої очистки палива з краном. В процесі роботи трактора крупні механічні частки та вода осідає в цьому фільтрі. При своєчасному очищені його збільшується ресурс паливної системи трактора. Для зручності заправки в капоті зроблений отвір над заливною горловиною та лючком для уникнення потрапляння опадів. На двигун встановлена факельна система передпускового підігріву повітря, що має більшу ефективність при запуску двигуна при низьких температурах.

 

Фільтр паливний та масляний встановленні в легко доступних місцях для їх заміни підчас проведення технічного обслуговування. Передбачена можливість встановлення компресора з приводом від шківа колінчастого валу або від шестерень ГРМ.

 

 

 

 

За рахунок високо розташований забірник повітря з циклоном, зменшується кількість вмісту механічних часток у повітрі, що надходить до фільтру.

 

 

 

 

 

 

Зчеплення встановлене двох дискове, що дозволяє почергово спочатку вмикати ВВП, а потім приводити в рух трактор. За рахунок цього зменшується навантаження на двигун та зчеплення. Трансмісія трактора складається з двох коробок ділення швидкостей та КПП внаслідок чого отримуємо 16 швидкостей вперед та 4 швидкості назад. Особливістю яка відрізняє дану КПП є її робота без шуму та вібрації.

Пробка для заправки трансмісійним маслом КПП знаходиться з правої сторони від важеля перемикання передач, що облегшує заправку та долив масла в КПП.

 

 

Передній міст встановлений арочного типу. Він має більший кліренс за рахунок чого зменшує травмування рослин підчас обробки. Вал приводу переднього мосту захищений захисним кожухом. Привід переднього мосту вмикається та викається з робочого місця оператора. Гідроциліндри рульового керування розташовані за ведучим мостом, що захищає гідроциліндр від пошкодження.

Комфортне управління трактором досягається за рахунок встановлення гідрооб'від'ємного рульового керування. Гідросистема рульового керування має окремий насос та гідравлічний бак, котрий встановлений перед радіатором. Використання окремого насоса на рульове керування в порівняні коли використовується один насос на дві системи, не відчувається не хватки потужності гідравлічної системи, не має потреби у підвищені обертів двигуна, щоб це компенсувати. Використання окремого гідравлічного баку являється зменшення потрапляння механічних часток до олії, які можуть потрапити підчас приєднання навісного обладнання до гідравлічної системи. А це в свою чергу збільшує ресурс найдорожчого вузла рульової системи – насоса-дозатора, що часто виході з ладу при потрапляння до забруднення масла.

Над передніми колесами встановлені крила, що зменшує потрапляння бруду до місця оператора.

На тракторах JMT3244H встановлені шини передні 6,00 – 16 і задні 9,5 – 24, а на тракторі JMT3244HX встановлені шини широкого профілю розмірами 6,50 – 16 та 11,2 – 24 відповідно. За рахунок встановлення шини широкого профілю зменшується тиск на ґрунт та покращуються тягово-зчіпні властивості трактора.

Передня колія трактора регулюється за допомогою перестановкою дисків випуклою стороною в середину або зовні. Щоб зберегти напрямок обертання шини (правильність встановлення малюнку протектора) необхідно переставляти колеса з правої на ліву сторону і навпаки.

 

 

 

 

 

Задні диски виконанні розбірними це збільшує кількість можливих варіантів встановлення колії. Диски можливо встановлювати випуклою або ввігнутою стороною так і встановленням самого обіду на диск. Маточина виконана розбірною, що дозволяє переміщувати її за півосі тім самим регулювати ширину колії безступінчасто.

 

 

Гідравлічна система бере масло з окремого гідравлічного баку розміщеного в корпусі підйомнику. Використання окремої ємкості для масла має перевагу перед системою, що використовує масло з КПП в тому, що під час роботи трактора іде спрацювання шестерень особливо в перший період роботи. Частинки спрацювання шестерень разом з маслом потрапляють до насосу і йде інтенсивне його спрацювання. У гідравлічному бакові встановлений сітчастий масло забірник котрий перед подачою масла на насос очищає його від великих механічних часток. Зроблено один гідро вихід з розривною муфтою, що працює при перекриванні крана на лінії до гідроциліндра навісної системи трактора. Також є лінія скидання масла в бак, така конструкція гідравлічної системи дозволяє агрегатувати трактор з машинами, що мають гідроциліндри односторонньої дії та гідромоторами.

Навісна система трактора має посилені нижні важелі виконанні з металевої стрічки 20х63мм та посилені привареною знизу стрічкою 10х33мм, що значно перевищує по запасу міцності аналогічні трактори. Розкоси правий та лівий мають додаткова відчини, що збільшують можливість регулювання навісної системи трактора в горизонтальній площині.

 

 

 

 

 

 

Причіпний пристрій для причепів виконаний з можливістю регулювання його положення в ліву та праву сторону. Завдяки чому можливо зміщувати причіпне обладнання вправу або ліву сторону при необхідності. Для закріплення страху вального тросу передбачені два гаки. Розтяжки з розхлопом на нижніх важелях мають поздовжній паз та отвір з пальцем для фіксації, що дозволяє в швидко навішувати на знімати навісне обладнання.

 

 

 

ВВП встановлений двох швидкісний на 540 та 1000об/хв. Перемикання швидкостей здійснюється за допомогою важеля з робочого місця оператора. Завдяки двох швидкісному валу відбору потужності можливо агрегатувати трактор з різноманітним активним навісним обладнанням. Вмикання ВВП здійснюється при повністю вижатому зчепленні. Можливість почергового вмикання валу відбору потужності та приведення в рух трактора.

 

 

 

 

АКБ встановлений ємністю 80А*рік з переді трактора перед радіатором в кронштейні кріплення передніх додаткових вантажів. Дані розташування АКБ захищає його від пошкодження. Вимикач маси теж знаходиться під капотом поруч з АКБ.

 

 

 

 

Блок реле знаходиться з правої сторони трактора під паливним баком з сторони двигуна закриті металевою пластиною. Блок запобіжників з протилежної сторони трактора закриті пластиковою кришкою.

 

 

 

 

 

 

На задніх крилах встановлені повторювачі поворотів та габаритні вогні, а на правому крилі додаткова фара – це дозволяє розширити можливість використання трактора в темний період доби.

 

 

 

 

 

 

Комбінація приладів має наступні покажчики: рівень палива у паливному баку, температура охолоджувальної рідини, тахометр, лічильник мотогодин (електронний), тиск масла в двигуні. Також на комбінації приладів встановлені контрольні лампи: зарядки АКБ, габаритних вогнів, ближнього та дальнього світла та поворотів.

 

 

 

 

 

Блок вімікачів світла та поворотів, вмикач габаритних вогнів, світла, ввімкнення звукового сигналу та сигналу аварійної зупинки знаходиться на панелі приладів збоку від оператора. Замок запалювання знаходиться поруч з блоком вімікачів світла. Підчас керування трактором оператор не дістає до вімікачів в порівнянні з іншими моделями.

 

 

 

 

 

Просторі робоче місце оператора, ергономічне розташування органів керування.

Педалі гальм виконання масивними та з перфорацією для зменшення ковзання ноги. Гальма виконанні роздільними на праву та ліву сторону окремо з можливістю фіксації педалей між собою. Для постановки на стоянкові гальма використовується фіксатор з гребінкою (це дозволяє встановлювати трактор на стоянкові гальма в незалежності від ступеню спрацювання гальм), педалі натискаються та за допомогою нього фіксуються.

 

 

 

 

Особливістю встановленого сидіння на даному тракторі являється можливість регулювання по висоті в залежності від зросту оператора. Таке сидіння може преміюватись за поздовжніх салаках та має регулювання жорсткості сидіння в залежності від ваги оператора.

 

 

 

 

 

 

Для комфортного управління трактором встановленні дзеркала заднього виду. Конструкція кріплення дзеркал дозволяє регулювати положення як самого кронштейна так і дзеркала на кронштейні, це дозволяє налаштувати дзеркала під шкірного оператора.

 

 

 

 

 

З лівої сторони на задньому крилі встановлений металевий ящик для інструменту у якому можуть лежати необхідні інструменти. При необхідності оператор з легкістю може дістати з нього інструмент.

 

 

 

 

 

 

Даний трактор кардинально відрізняється від інших марок якість лакофарбового покриття та підготовка поверхні. Поверхня перед фарбуванням ґрунтується, а потім наноситься шар якісної фарби, яка не втрачає свою яскравість та блиск під час зберігання та використання техніки під прямими сонячними променями та опадами.

Під час складання тракторів марки JMT використовуються якісні комплектуючі частини, вузли та агрегати. Поєднуючи це з кваліфікованим складанням отримуємо трактор з відмінними показниками в роботі кожного агрегату та вузла, що в свою чергу впливає на його ресурс та довговічність.

 

Контакти
+380 (98) 383-37-79
Viber
+380 (99) 117-02-90
пр.Слобожанский,29. Офис, Дніпро, Україна
Володимир

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner