Як запустити мотоблок з дизельним двигуном і повітряним охолодженням?

Підготовка до пробного запуску
Дизельне паливо токсична і вогненебезпечна. При заправці паливного бака дотримуйтесь заходів безпеки та пожежної безпеки.
1. Повністю звільнити мотоблок від пакувальних матеріалів та встановити на рівну тверду горизонтальну поверхню. Звільнити сапун (4) КПП від транспортної етикетки або заглушки.
2. Встановити кермо (3) мотоблоки та закріпити його. Встановити важіль перемикання передач (10), закріпити його. Перевірити надійність кріплення всіх вузлів мотоблока і роботу всіх органів управління.
3. Відкрутивши пробку-щуп (9), перевірити рівень масла в картері двигуна. У разі потреби – долити моторне масло 10W30, або 15W40.
4. Відкривши кришку паливного бака (6), перевірити наявність дизпалива в баку. Якщо його немає або дуже мало – заправити бак дизельним паливом. Закрити кришку паливного бака.
Увага!
При мінусовій температурі запуск двигуна може бути ускладненим. В такому випадку перед першим запуском необхідно 2-3 години витримати мотоблок в теплому приміщенні.
Але оскільки вихлопні гази двигуна токсичні, то запускати двигун в приміщенні ЗАБОРОНЕНО!
Пробний запуск двигуна
1. Затиснути важіль (2) аварійної зупинки двигуна, зафіксувати його скобою (11).
2. Встановити на кермі важіль ручного газу (1) у положення на максимум.
3. Встановити важіль перемикання передач (10) на нейтральну передачу.
4. Відкрити паливний кран (7), переконається у відсутності протікання палива.
5. Опустити важіль декомпресора (5) в крайнє нижнє положення і утримувати його так. В цей час провернути двигун 5-6 разів, поволі витягаючи шнур ручного стартера за рукоятку (8).
6. Підняти важіль декомпресора (5), плавно потягнути рукоятку (8) до відчуття явного опору, тоді повернути рукоятку (8) на місце у вихідне положення.
7. Знову опустити важіль декомпресора (5), двома руками взятися за ручку стартера (8), плавно (щоб не піднявся важіль декомпресора) вибрати вільний хід шнура, потім потягнути його енергійним рухом.
8. Відразу, коли двигун заведеться, повернути рукоятку (8)на місце, щоб не зламався стартер.
9. Якщо двигун не завівся з першого разу – повторити п. п. 6 і 7 ще кілька разів, поки двигун не заведеться.
Примітка
Шнур стартера потрібно витягати на всю довжину одним рухом і відразу ж повертати в початкове положення, щоб уникнути поломки храпового механізму!
10. Через 5-10 секунд після запуску двигуна встановити важіль ручного газу (1) на середні обороти. Для контролю працездатності двигуна досить дати йому пропрацювати 1-2 хвилини.
11. Щоб заглушити двигун, затисніть і відпустіть важіль (2), після цього потрібно відразу закрити (ліворуч) паливний кран (6).
Увага!
Якщо двигун не завівся після 5-7 спроб, потрібно видалити повітряну пробку з топливопрохода: послабити гайку у верхній частині топливопрохода (12), в місці його з'єднання з форсункою, опустити декомпрессор (4) і провертати стартером двигун, поки з-під цієї гайки не потече дизпаливо. Тоді затягнути гайку на форсунці, ще 10-12 разів вхолосту провернути двигун і спробувати його завести.