Як запустити мотоблок з дизельним двигуном і водяним охолодженням?
Підготовка до пробного запуску
Порядок звичайного запуску двигуна в процесі експлуатації докладно описано в керівництві по експлуатації мотоблока.
- Повністю звільнити мотоблок від пакувальних матеріалів та встановити на рівну тверду горизонтальну поверхню.
- Відкрутивши пробку-щуп (9), перевірити рівень масла в картері двигуна. У разі потреби – долити моторне масло 10W30 або 15W40.
- Відкрутивши кришку паливного бака (6), перевірити наявність дизпалива. Якщо його немає або дуже мало – дозаправити дизпаливом. Закрутити кришку паливного бака.
Увага!
Дизельне паливо токсична і вогненебезпечна. При заправці паливного бака дотримуйтесь заходів безпеки та пожежної безпеки.
Увага!
При мінусовій температурі запуск двигуна може бути ускладненим. В такому випадку перед першим запуском бажано 2-3 години витримати мотоблок в теплому приміщенні, або залити в радіатор теплої води.
Але оскільки вихлопні гази двигуна токсичні, то запускати двигун в приміщенні ЗАБОРОНЕНО!
Пробний запуск двигуна
- Встановити важіль зчеплення (3) в положення «Викл.». важіль перемикання передач (2) встановити в нейтральне положення.
- Перевірити, щоб гайка-баранець (4) не була затягнута. Встановити важіль ручного газу (1) на максимум (вгору). Відкрити паливний кран (7), переконається у відсутності протікання палива.
- Дістати з інструментального ящика пускову рукоятку (11) і вставити в спеціальне гніздо (10) на кришці картера двигуна. Рукоятка повинна виступами храповика зафіксуватися на пусковому валу.
- Щоб створити потрібний тиск палива на форсунці, потрібно повернути лівою рукою важіль декомпресора (12) в крайнє положення, до упору, а правою плавно провертати рукоятку (11) за годинниковою стрілкою – зробити кілька оборотів.
- Утримуючи декомпрессор (12) у поверненому положенні з прискоренням розкручувати маховик (8), максимально збільшуючи оберти. Коли через 5-7 обертів рукоятки швидкість обертів маховика стане максимальною, зробити посилений ривок рукоятки і одночасно відпустити декомпресора.
- Як тільки двигун заведеться, повернути рукоятку (11) в інструментальний ящик.
- Через 5-10 секунд після запуску двигуна встановити важіль ручного газу (1) на середні обороти. Для контролю працездатності двигуна досить дати йому пропрацювати 1-2 хвилини.
- Якщо двигун не завівся, то повторити п. 6 ще кілька разів, поки двигун не завівся.
- Щоб заглушити двигун, встановіть важіль ручного газу (1) в мінімальне положення, після цього потрібно відразу закрити паливний кран (7).
Увага!
Щоб полегшити процедуру першого запуску, який можна зняти клинові ремені (15). Без навантаження двигун запуститься легше. Після успішного запуску і зупинки двигуна – поставте ремені на місце.
Увага!
Якщо двигун не вдається завести після 5-7 спроб, усунути повітряну пробку з топлепровода:
- зняти паливний шланг (5) з патрубка паливного крана (7),
- наповнити шланг дизпаливом з допомогою шприца і надіти його на патрубок,
- послабити гайку на форсунці (13),
- повернути декомпрессор (12) і повернути стартером двигун, поки з-під цієї гайки не потече дизпаливо,
- затягнути гайку (13),
- ще 10-12 разів вхолосту провернути двигун і знову спробувати його завести.